Hop til hovedindholdet

Aalborg Tennisklub logo

Dato og tid

Lørdag d. 15. september 2018 kl. 09:00 til søndag d. 16. september 2018 kl. 18:00

Fredag d. 7. september 2018 kl. 23:55

Aalborg Tennisklub, Kastetvej 73, 9000 Aalborg Aalborg Tennisklub
Kastetvej 73
9000 Aalborg

Arrangementsbeskrivelse

Åbne Nordjyske Mesterskaber

UPDATE [11-09-18]: Turneringsplan og praktisk info er i dag sendt ud til alle deltagere. Du kan se turneringsplanen her (4 sider pdf-dokument)...

Aalborg Tennisklub, Aalborg Østre Tennisklub og Nørresundby Tennisklub indbyder til Åbne Nordjyske Mesterskaber.

Mesterskaberne gennemføres som en kategori 3-turnering, som er den laveste rangering i DTFs system. Det betyder, at alle undtagen top 150 på den danske rangliste kan tilmelde sig, og spillere fra og med motionistniveau opfordres til at tilmelde sig. Der udbydes følgende rækker:

Senior (14 år eller ældre):
  • Herresingle
  • Damesingle
  • Herredouble
  • Damedouble
Veteranrække 50+
  • Herresingle
  • Damesingle
  • Herredouble
  • Damedouble
  • Mixed double
Alle spillere er sikret minimum to kampe pr. række.

Tilmelding og betaling
Prisen for tilmelding til en singlerække er 150 kr. Prisen for tilmelding i en doublerække er 100 kr. per spiller. Betaling skal ske online sammen med tilmelding her på siden.

Hver deltager kan maksimalt tilmelde sig to rækker. Tilmelding er først gældende, når turneringsgebyr er indbetalt. Rækker oprettes, når der er mindst fire tilmeldte. Deltagergebyr tilbagebetales, hvis den tilmeldte række ikke oprettes.

Regelsæt
Der spilles bedst af tre sæt. Et eventuelt tredje sæt spilles som en matchtiebreak. I doublerækkerne spilles med No Add ved lige. Boldene er HEAD ATP eller HEAD Davis Cup.

Der spilles indledende runder lørdag og semi- og finaler søndag. Ved stor tilslutning kan baner i hhv. Nørresundby Tennisklub og Aalborg Østre Tennisklub blive taget i brug.

OBS: Er du licensspiller skal du også tilmelde dig via http://tilmelding.tennis.dk (Termin 37)

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >